I fjärde avsnittet av #retpod talar vi kommunikationsstrategi med Centerpartiets chefsekonom Martin Ådahl.
Förutom att numera arbeta för Centerpartiet var Ådahl en av fyra grundare av tidningen Fokus. Han var även med och startade Finanstidningen. Han har arbetat på Sveriges Riksbank och lämnade posten som VD för den gröna liberala tankesmedjan FORES för Centerpartiet.
Vårt samtal om partiets kommunikationsstrategi blev informativt och analytiskt. Precis som vi vill ha det.
Lyssnar om gör Camilla
Gillar du inlägget? Klicka på hjärtat och hjälp mig sedan att sprida det till fler!
Gilla Retorikiska på Facebook!Följ Retorikiska på twitter!Och vill du höra fler retoriska analyser av partiledartalen i Almedalen 2014 rekommenderar jag Retorikiska podden. Igår morse var Kristoffer Talltorp gästanalytiker och vi samtalade med Socialdemokraternas valledare tillika kommunikationsstrateg Jan Larsson.
Jag vill lyssna på #retpod, ta mig till iTunes!Om du lyssnar via mobilen och väljer spelaren här på bloggen, ”play in new window” så får du ypperligt ljud. Tipsar Camilla
Podcast: Play in new window | Download