Therese Reuterswärd, kanske mera känd som Truly Therese, är veckans gäst i Retorikiska podden #retpod. Therese är idag nordisk e-handelschef på Nespresso och har tidigare arbetat som digital marknadschef på Scandic Hotels, dessförinnan som egenföretagare inom sociala medier och marknadsföring och före det som digitalt ansvarig på Electrolux.
Vårt samtal handlade konstigt nog om digital marknadsföring. Otroligt intressant, framförallt p.g.a Therese smittande entusiasm. Hur är det med målgruppsanpassade budskap, hur segmenterar man och hur anpassar man budskapet beroende på i vilket skede i köpprocessen den potentiella kunden är? Det och mycket mer får du höra i veckans podcast.
Tipsar Camilla
Gillar du inlägget? Klicka på hjärtat och hjälp mig sedan att sprida det till fler!
Gilla Retorikiska på Facebook!Följ Retorikiska på twitter!För att lyssna på #retpod rekommenderar jag att du pluggar in några hörlurar och tar dig till iTunes.
Jag vill lyssna på #retpod, ta mig till iTunes!Det går även att lyssna här på bloggen. Hitta rätt blogginlägg och välj ”play in new window” så får du ypperligt ljud. Tipsar Camilla
Podcast: Play in new window | Download
Tack igen Therese för din tid. Jag har efter vår podd gjort alla statistiska analyser jag har tillgång till för att bättre förstå min egen trafik och det har gett många nya insikter och nya inriktningar. Meddelar Camilla nöjt.